Kategorie produktów

Pierwsza w Polsce pasta z kurczaka w tubce od marki Duda już w sprzedaży

Poniedziałek, 12 sierpnia 2024 HURT & DETAL Nr 08/222. Sierpień 2024
Wysokiej jakości pasta z kurczaka dostępna w wygodnej tubce to odpowiedź na bieżące trendy konsumenckie – lekkiego, świadomego odżywiania, a jednocześnie szybkiego i wygodnego w przygotowaniu posiłku. To pierwszy tego typu produkt w Polsce od marki Duda, którego sprzedaż ruszyła z końcem lipca w sieci sklepów Biedronka.
CEDROB FOODS S.A., właściciel marki Duda, wyjątkowo sprawnie reaguje na konsumenckie trendy i rozwija ofertę opartą na polskim kurczaku. Jeszcze niedawno spółka wprowadziła do sprzedaży linię drobiową High Protein, na którą składają się wysokobiałkowe wędliny i dania gotowe. Teraz do oferty marki Duda dołącza nowość – Premium pasta z kurczaka – pierwszy tego typu produkt w kategorii suchej w tubce oparty na mięsie z kurczaka.

„Będąc częścią koncernu Cedrob, największego producenta drobiu w kraju, szukamy rozwiązań pozwalających rozszerzyć wykorzystanie mięsa z kurczaka w produktach wygodnych i nowoczesnych. Wierzymy, że to doskonałe źródło białka znajduje zastosowanie podczas różnych okazji do spożycia, których katalog wciąż rozwijamy” – mówi Marietta Stefaniak, wiceprezes zarządu CEDROB FOODS S.A. „To jednocześnie nasza odpowiedź na rozwijające się na europejskich rynkach portfolio past, m.in. rybnych, co potwierdza kierunek ewolucji kategorii i budowę jej silnej gałęzi poza lodówką w segmencie przekąskowym. Potencjał produktu na polskim rynku sprawdziliśmy również w badaniach konsumenckich, otrzymując bardzo pozytywny feedback – konsumenci docenili walory naszej pasty z kurczaka, jako lekkiej i zdrowej przekąski, a jednocześnie szybkiej i wygodnej do podania” – dodaje Marietta Stefaniak.

Badania Euromonitor International’s Megatrends Quantification Model z 2024 roku wskazują, że aż 66,5% konsumentów na całym świecie poszukuje rozwiązań ułatwiających codzienne życie. Wprowadzając na rynek pastę z kurczaka w wygodnym opakowaniu, marka Duda wpisuje się i w ten trend. Co więcej, Premium pasta z kurczaka dzięki opakowaniu – tubce – może być przechowywana w temperaturze pokojowej i ma dłuższy termin przydatności niż produkty chłodzone. Tym samym jest nie tylko tradycyjnym elementem kanapki, ale stanowi również doskonały składnik przekąsek typu finger food, sałatek czy tapasów, spożywanych zarówno w domu, jak i poza nim – na wycieczce, jako przekąska on the go. „Drób pozostaje dla konsumenta najbardziej wartościowym i najłatwiej dostępnym źródłem białka. Dostarczamy na rynek wyroby, które spełniają oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów. To wynik naszej elastyczności i umiejętności zdefiniowania ich potrzeb. Teraz, dzięki naszej paście z kurczaka Duda Premium gwarantujemy oczekiwaną dostępność i wygodę sięgania po przekąski w dogodnych dla konsumentów warunkach. Łatwe i szybkie śniadanie, posiłek do pracy, na wycieczkę czy na spotkanie z przyjaciółmi” – zaznacza Karolina Sarnik, dyrektor marketingu CEDROB FOODS S.A.

Powodów do spróbowania nowych Premium past z kurczaka jest więc naprawdę wiele. Jednak podstawowy to fakt, że ten innowacyjny produkt przeniesie nas z pewnością na wyższy poziom smaku, a właściwie trzech smaków do wyboru: klasycznego, z borowikami i z chili. Tu znaczenie ma również kremowa i aksamitna konsystencja.

„Stawiamy na funkcjonalność i atrakcyjność opakowania. Zadbaliśmy też o to, by Premium pasta z kurczaka – w codziennej diecie – stanowiła istotne źródło białka pochodzące z mięsa drobiowego. W ręce naszych konsumentów trafia zatem wartościowy i wygodny w użyciu produkt” – podkreśla Leszek Organista, senior brand manager w CEDROB FOODS S.A. „Wdrożeniu produktowemu towarzyszy szeroko zasięgowa kampania, której pierwszy etap oparliśmy na promocji za pośrednictwem social mediów i współpracy z topowymi polskimi influencerami – docieramy w ten sposób do interesujących nas grup docelowych. Produkt będzie także promowany podczas letnich eventów marki Duda, planujemy kilka niestandardowych działań, które będą na pewno zaskoczeniem dla konsumentów” – dodaje Leszek Organista.

Szczegóły na temat produktu można znaleźć na stronie www.pastaduda.pl.




tagi: Duda , Cedrob , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,